fredag 1 mars 2013

Keramikrevyn tackar för sig

Allt har sin tid. Så också den här bloggen, vilket kanske flitiga besökare tyckt sig märka!
Jag har tyvärr haft allt för mycket annat att göra på sista tiden och en blogg av det här slaget som sköts så dåligt är ju ganska poänglös tycker jag. Och det är ju precis så här det måste få vara: i ett fält där väldigt mycket bygger på ideell och intressebaserad verksamhet får man välkomna att saker poppar upp, omfamna dem så länge de finns och acceptera att de försvinner efter ett tag.

Jag skulle önska att många vågade ta tillfälliga initiativ, eller initiativ som är storslagna och siktar på evigheten men där man inte låter sig nedslås av att det kanske kommer en dag då man får lägga ned. Förhoppningsvis kan man komma igen med något annat. -och det hoppas jag att jag med gör för eller senare!

Så tack så mycket alla som följt, läst och kommenterat Keramikrevyn!

1 kommentar:

  1. Tack för den här gången. Ses kanske i något annat sammanhang.

    SvaraRadera